Københavns Politi har onsdag morgen været til stede ved Mærsks hovedkvarter i København. Det skyldes, at demonstranter ville trænge ind på stedet. Politiet forhindrede demonstranterne, men flere blev anholdt. Kl. 10.00 var der igen stille og roligt på stedet igen